Hacktank's Forum

Other => Art => : DarkCrusade January 15, 2011, 02:32:11 AM



: Promoting my art
: DarkCrusade January 15, 2011, 02:32:11 AM
Yeah.. just promoting my art a bit and it's a good way to show off as well :P

Portrait of my mum (http://artcrusade.deviantart.com/#/d372vvi)
Little comic (http://artcrusade.deviantart.com/#/d36jx0t)
Sketch of a cybergoth girl (http://artcrusade.deviantart.com/#/d375uki)
The river Styx (http://artcrusade.deviantart.com/gallery/#/d35mhws)
Changeling (http://artcrusade.deviantart.com/gallery/#/d34r170)
Exploding Love (http://artcrusade.deviantart.com/gallery/#/d347k2v)
The Sentinel (http://artcrusade.deviantart.com/gallery/#/d30b96o)
Hamster! (http://artcrusade.deviantart.com/#/d37hiq6)
Speedpaint of Bruges (http://artcrusade.deviantart.com/art/Bruges-194198462)

I'll update this post everytime I upload something worth your time ;)


: Re: Promoting my art
: Hacktank January 15, 2011, 07:08:00 PM
Wow, damn good. Your mom looks kinda evil, and the raptor one is pretty funny. I like the robot sketches in your gallery too.


: Re: Promoting my art
: loquillo January 15, 2011, 11:02:17 PM
Like Sentinel and cybergothic girl


: Re: Promoting my art
: DarkCrusade January 16, 2011, 01:40:19 PM
@Hack: Haha, you are actually the second person to notice this :D My father whom I've shown this picture first mentioned this already, and my mum hasn't seen it yet, because it's for her birthday on Tuesday :)


: Re: Promoting my art
: --Shin-- January 17, 2011, 02:05:46 PM
I don't see hentai.
:sadface:


: Re: Promoting my art
: DarkCrusade January 18, 2011, 12:31:59 PM
Shin, I made a hentai pic! You can find it here (http://forums.soldat.pl/index.php?topic=39492.msg483693#msg483693)!! I also added a hamster to my gallery, check it out :P


: Re: Promoting my art
: --Shin-- January 18, 2011, 09:28:16 PM
oh cute.
noob
D;
edit: i meant the lousy "hentai" pic
fu
btw
cute hamster
der


: Re: Promoting my art
: ismi January 23, 2011, 12:58:36 PM
Try drawing with pencil or charcoal ;) like me xD


: Re: Promoting my art
: DarkCrusade February 24, 2011, 08:19:42 AM
Finished making a tutorial (http://artcrusade.deviantart.com/#/d3a1zik), got inspired by Half Life (http://artcrusade.deviantart.com/gallery/#/d39yjn7) and noticed fish (http://artcrusade.deviantart.com/gallery/#/d3a0f62) can be funny if you just let them.


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal
Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.